3 veckor i USA

Idag har jag varit i USA i hela 3 veckor. Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker att dessa 3 veckorna har gått fort eller långsamt, för det känns som att jag har varit här i mer än 3 veckor. Betyder det att det gått fort då? Haha..

Idag vägde jag mig och det visade sig att jag hade rätt, 3 kilo har jag gått upp på dessa veckorna. 3 KILO på 3 veckor. Haha..detta får inte fortsätta. Fortsätter det kommer jag komma hem som ett jäffla fetto, vilket jag inte vill. Som tur är äter min familj väldigt nyttig mat. Idag åt vi t.ex. nån fisk (torsk tror jag det var) med koskos(hur det nu stavas) och typ bönor. Det var jättegott, så för att jag inte skall gå upp mer i vikt är det jag själv som måste ändra på mina vanor. Typ inte dricka så många chai latte, inte äta godis m.m. Det har ju blivit en del restaurang-besök under dessa veckorna.
Jag skall också försöka träna de dagarna när Julia är i pree-school. Imorgon skall vädret vara typ 18 grader och soligt, så jag skall ut och ta mig en promenad har jag tänkt. Idag var jag på gymmet i typ 1,5 h dessutom, så jag är på god väg. :D haha..
Dock vet jag att 2 kilo godis + 2st. 200g marabou är påväg, så jag kommer la gå upp ännu mer snart. :D Får försöka att spara godiset lite 8-).

Oj, vilket luddigt inlägg detta blev. :D Hoppas ni förstod allt jag mena ialla fall.
Nu skall jag göra mig redo för sängen, för jag har haft jätteont i huvudet ikväll.
God natt! 

Kommentarer
Postat av: Tina

2,2 kg e det snarare min vän ;) hihi

2009-10-20 @ 10:24:29
Postat av: Emma

Åh herre gud Jag kommer dö:D

2009-10-20 @ 16:18:33
URL: http://emmebirk.blogg.se/
Postat av: Jennie

hehe, om det känns som att du varit där i mer än 3 veckor så har ju tiden gått långsamt :)

2009-10-21 @ 19:04:55
URL: http://corazon.devote.se
Postat av: Anonym

Att du mår bra är det viktigaste!

2009-10-26 @ 10:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0