You belong with me

Haha...detta är min favoritlåt för tillfället. You belong with me med Taylor Swift! Den e typ rolig på nåt sätt!
Idag har Julia inte varit så snäll. Hon vart ganska gnällig större delen av dagen, vilket aldrig är roligt. Jag tror det beror på att Jamie var ledig idag med och alltid när hon är hemma vill hon ju såklart bara vara med henne. Men men...hon har sina ups and downs, but who doesn't?!
Nu ikväll följde jag med Lindsay till ett gym ca 15 minuter här ifrån. VI gick på ett jättekul och jobbigt pass, så jag tror faktiskt jag skall köpa ett gymkort på detta gymmet. Det är så himla mycket roligare än att bara vara i vårt lilla gym vi har här i området. Skall nog testa på nåt mer pass innan jag köper!

Just det, enligt vår våg där uppe har jag gått ner 4,5 pounds sen i lördags, vilket är ca. 2 kilo. Haha...om detta nu stämmer är det ju väldigt bra, men jag skulle kunna tro att dessa två vågar är olika på nåt sätt. Tror jag kan ha gått ner typ max 1 kilo, menmen. We'll see. Jag skall på ett möte på fredag så det blir spännande!

Nu skall jag nog sova för mina ögon håller på att åka ihop!
Ha det så bra! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Är det mitt gym i Rockville Centre? :D :D

2009-11-12 @ 15:05:44
URL: http://emmauppman.blogg.se/
Postat av: Emma

haha nää, men hon går dit ibland! :D Om jag åker med henne nån gång så kan ju hon visa vägen hem till dig. :)

2009-11-12 @ 16:04:04
URL: http://emmebirk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0