Trötter

Åh gud va jag e trött! Idag har jag verkligen jobbat! Den enda rasten jag har haft idag var när Julia sov middag, så jag har jobbat mellan 8-13.30, 16-20 typ. Så brukar det vanligtvis inte vara på tisdagar, men Julia hade ingen skola idag och Jamie och Alan var tvungna att gå på en sak nu på eftermiddagen, så jag fick jobba extra. Men trots att jag är trött så är ajg glad att jag har jobbat så mycket idag. Julia är så himla söt och jag känner att vi kommer närmre varandra för varje dag. Hon är så söt det lilla krypet!

Idag åkte jag och Julia till ett slags lekhus med Johanna och hennes två barn (Jamies systers aupair:D). Det var ett jättebra ställe för barnen där de kunde springa omkring och stöka och ha sig, utan att vi behövde göra någonting. Så jag och Johanna satt där och hade det gött! Nu är jag dock väldigt trött så skall nog ta och läsa i min New Moon-bok och sen nana!

Just det...på lördag skall jag följa med Lindsay till ett Viktväktarmöte. Hon sa det till mig idag att hon skulle gå med där, så då kände jag: Vafan kan inte jag också göra det för! Det kostar typ 30 dollar i månaden, men går man ner i vikt så är det väl bra. :D Jag vill fasiken gå ner mina Amerika-kilon nu!

Här får ni lite bilder från idag:





Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej Hjärtat!

Stackars dig som får jobba så mycket, du har nog haft det för bra med mycket ledig tid. Att gå till viktväktarna kanske inte är så dumt, lycka till.

Kram Mamma

2009-11-04 @ 08:08:21
Postat av: Emma

Haha, ja det är synd om mig (för jag antar att du var ironisk:P).

Jaa..jag skall verkligen försöka med vikt väktarna. Har bara hört bra om dem så:)!

Pussss

2009-11-04 @ 23:32:07
URL: http://emmebirk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0