Soooo funny

Denna dagen har varit bra! :) Julia har varit snäll (förutom vid lunchen när hon inte ville äta) och jag har ätit nyttigt. Weeei! Jag känner hur mina glädjehormoner sprudlar inom mig, haha! Nä men skämt å sido, jag känner mig väldigt nöjd idag. Vi har precis ätit middag och jag har t.o.m. 7 points tillgodo. Hmm..skall jag spara dem till helgen eller gå och äta lite av mitt godis? :) Det blir nog till att spara, i alla fall några points. Kanske tar mig en liten godisbit!

Om ni undrar över min rubrik så säger Julia så hela tiden. Jag skall försöka spela in nån gång när hon säger det, för det är så himla gulligt.
Idag har jag varit borta i 6 veckor, alltså 42 dagar. Det är sjukt va tiden går fort! Om 6,5 veckor kommer Jennifer hit. Det kommer gå sjukt fort fram tills dess! Läääängtar!


Kommentarer
Postat av: Sofia

va söt hon är julia :) ja håller med dig, tiden går sjukt fort. är det bättre med hemlängtan o så nu? :)

ha det så bra systeryster!

kramar

2009-11-10 @ 19:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0