Levande lik

Idag har jag sett ut som ett levande lik hela dagen. Tog mig en dusch för en timma sen för jag kände att det var välbehövligt!
Idag har jag pratat med mamma större delen av dagen, och jag har även hunnit med att prata med Tina! Det kändes väldigt bra! Saknar dem båda så otroligt mycket! Vill bara komma hem och krama dem!

Ikväll skall jag på mitt första LCC-möte. För er som inte vet är en LCC en kontaktperson som man kan vända sig till om man har några frågor eller funderingar. Vi skall åka till Starbucks här i närheten. Det skall bli intressant!

Jag är ganska deprimerad för stunden, så mina inlägg blir nog inte jätteroliga framöver!
Så ni vet!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej vännen.

Låter inte bra att du har hemlängtan, inte bra alls. Jag hoppas att det går över! Thanksgivinghelgen, lördagen, skall jag träffa en kompis till mig och vi skall åka till Soho och fika, om du vill hänga med. Vore asskoj att träffas! Jag har mitt andra au pair möte på tisdag nästa vecka, vi skall se New Moon. Me like! Haha, hope you'll get better.

2009-11-16 @ 22:25:01
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Tjejen mitt emot

Jag kramar dig i mina tankar hela tiden <3 kanske e då det kliar till i dina öron :) hihi så varje gång det kliar i dina öron så e det jag som kramar dig :*

2009-11-16 @ 22:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0