Körlektion nr. 2

God afton!

Idag har jag och Jamie varit ute och kört lite igen! Det gick väldigt bra denna gången (varför det nu inte skulle göra det;D). Det enda är att det är så ovant med automat. Jag tror alltid att jag måste trycka ner kopplingen när jag startar och typ att jag skall växla. Men det är väl det enda, så det vänjer jag mig vid nog snart.
Utöver det har det inte hänt speciellt mycket idag. Julia var i skolan på förmiddagen så då tog jag mig en powerwalk i en timma, vilket var såååå skönt.

Haha, idag var Alans föräldrar över och passade Julia ett tag och varje gång jag träffar Alans pappa börjar han prata om "The girl with the dragon tattoo", alltså män som hatar kvinnor (fattar inte varför de inte kunde översätta den till "Men who hate women":S). Han läser tydligen den boken nu och tycker att den ör sååååååå bra. :D Haha...det är så kul att han börjar prata om den varje gång jag är i närheten. Typ bara för att jag e svensk eller nåt.

Imån tror jag att Emma skall komma hit över dagen. Det hoppas jag i alla fall:).
Nu sitter jag här och äter av mitt svenska godis! Eftersom jag skall börja med viktväktarna på lördag måste jag ju äta upp mig lite innan, HAHA!

Ha det gött kära människor!

Kommentarer
Postat av: Berit

Gokväll Emma!

Sitter och småsfnissar och känner igen mig själv:-). Äta upp godiset innan Viktväktarna, ja visst det måste man ju bara göra.



Vi är hemma från Sälen och allt är bra.



Ha det gott Emma och ät lite till av godiset:-).

Kramar

Farmor

2009-11-06 @ 22:19:34
Postat av: Emma

Haha..ja men jag vill ju inte ha godiset när jag går på viktväktarna. Fast idag gav jag faktiskt min choklad till min värdpappa, så nu får han äta upp det. :D



Jaha, hade ni det mysigt där uppe? Var det mycket snö?

Kramkram

2009-11-07 @ 04:11:55
URL: http://emmebirk.blogg.se/
Postat av: Berit

Hej Emma!



Ja, det var härligt och det kom massor med snö.



Ha det gott i helgen och lycka till med Viktväkteriet som jag tror du klarar galant.



Kramar

Farmor

2009-11-07 @ 10:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0