Hurtbulle

Jag måste säga att jag är väldigt stolt över mig själv idag. Trots att det typ spöregnar ute så tog jag mig ut på en springrunda i 50 minuter. Hur bra är inte det då? Och nu sitter jag och äter soppa bestående av en gul lök, en potatis och 10 minimorötter. :) Jag känner mig riktigt nyttig nu, vilket är så skönt. Jag känner liksom att jag mår mycket bättre när jag tränar och äter hälsosamt. Jag skall se till att det fortsätter så här nu!

Detta var bara ett litet "PS" inlägg. :) Nu sitter jag och väntar på att Julia och hennes lärare skall komma upp ur källaren så skall jag ta och lägga henne för hennes "nap" (middagssovning eller va fasen man säger). Jobbigt jobb jag har va;)?


Kommentarer
Postat av: Berit

Hej Emma!



Ja, lite dåliga är vi nog på att skriva i din blogg, skall bli bättring på det:-).



Så duktig du är som kommit igång med både mat och motion, jag är imponerad. Visst känner man sig både glad och duktig när man tagit tag i något?



Här är det Fredag morgon och vi har just städat av och skall iväg och handla räkor snart och sen William på em.



Ha en go helg Emma!

Kramar

Farmor

2009-11-13 @ 10:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0