He's just not that into you

God afton!
Nu har jag och Jamie precis kollat färdigt på "He's just not that into you". En riktigt mysig och rolig film, som jag rekommenderar till alla tjejer där ute (om ni inte redan sett den). Alan är iväg på en jobbresa nu fram tills torsdagnatt, så vi valde att titta på en tjejfilm nu medans han var borta. Ett bra val av oss!
Ååh, jag har fortfarande inte köpt någon kamera, så jag har inga bilder att visa er, men jag skall försöka att köpa en innan helgen för på lördag skall jag typ på spa. :) Jag skall klippa mig göra manikyr, pedikyr m.m. Det skall bli nice!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Sofia

helloo sis!

låter som att ni hade en riktigt mysig kväll :) sitter och funderar vart dom säger den meningen mer? om det är nån serie eller film..? du brukar ju kunna sånt ;)

hoppas du mår bra!

puss o kram

2009-11-11 @ 21:32:46
Postat av: Sofia

glömde ju tillägga att jag är huuuuuuuur avensjuk som helst på dig som ska på spa! ja vill med! ;) hoppas du får hur gött som helst :) vem ska du dit med? puss

2009-11-11 @ 21:36:10
Postat av: Emma

Hahaha..jag tror du tänker på Sex And The City, när Miranda går fram till två tjejer som sitter och pratar om att en kille kommer ringa, så säger hon "He's just not that into you". Does it ring a bell? :)

Jaa:D Vi får hoppas att det är bra nu också! Jag skal dit med Emma, Bettan och Elin! :)

Puss

2009-11-11 @ 23:48:06
URL: http://emmebirk.blogg.se/
Postat av: Sofia

just det ja! visste väl att ja kunde lite på att du skulle kunna det ;) hihi..

2009-11-12 @ 11:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0