Heeeelg

Äntligen är det helg! Inte för att vecorna här är så speciellt jobbiga, men det är ändå skönt med helg. Denna helgen blir go så det är kul! Jag har kommit på att jag typ inte har några kläder, så därför är mitt mål med denna helgen att shoppa så mycket nya kläder som möjligt. Inte typ klänningar och sånt som jag typ inte ens använder på vardagarna, utan vanliga vardagskläder. Jag hatar att känna att jag inte har några kläder, bläää! Liksom, det hänger hur mycket som helst där nere, men jag vill inte använda något. :D hahah..Så därför är mitt mål med den här helgen att shoppa!

Å herre min gud va det blåser där ute. Nästan lite stormvarning på den "blåsningen", asså den vindpusten som kom precis just nu (kom inte på nåt bättre ord). Det hade varit spännande om det kom en tornado eller nåt.




Idag har jag pratat med min kära vän Mikaela Hansson. Det var kul! Jag presenterade henne för Julia, men Julia var nog blyg för hon sa inte så mycket. Jag måste säga att jag älskar skype! Man känner sig inte lika långt borta när man pratar med dem där hemma på skype. 
Dagens ros går alltså till Skype!

Idag är det fredagen den 13e. Hoppas inte det kommer nån och skjuter mig på tåget till Emma! 
Önska mig lycka till! 


Kommentarer
Postat av: Sofia Oscander

åh det låter som du har det underbart där borta över atlanten! hoppas du får en mysig helg, är inte alls avis för att du ska dra en shoppingrunda i NYC i helgen. haha. kram sofia!!!

2009-11-13 @ 20:48:50
Postat av: micka

<3

2009-11-14 @ 00:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0