Happy Thanksgiving

Tjenixen!
Idag har det varit Thanksgiving (Tacksägelsedagen) här i Staterna! Det var väl ingen direkt speciell dag, förutom att typ allting har varit stängt vilket hör till det ovanliga här borta. Jamie och Alan var lediga idag, så jag har väl inte jobbat jättemycket. Julia och jag tog en promenad på dagen och det var väl i princip det jobbigaste jag gjort idag. På eftermiddagen/kvällen åkte vi till Jamies föräldrar där även Jamies syster, barn och au pair med pojkvän befann sig. Vi åt en massa mat och hade det trevligt! Man blev verkligen proppmätt, det vill jag lova! Maten var jättegod, men ingenting slår ju den svenska julmaten!

Just det, idag har jag köpt mig en liten julgran (nåja, det var några ställen som var öppna idag). Detta måste nog vara den tidigaste julgranen jag någonsin köpt! Jag har till och med redan klätt den! Så nu står den här i mitt rum! :D Det enda som fattas är en stjärna i toppen och ljus, som jag dock inte tror kommer få plats.

Men nu är det läggdags för mig! Har huvudvärk!
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du måste ju lägga upp ett kort på din lilla gran ;) hur har det gått med digitalkamera föeresten?

puss o kram

2009-11-27 @ 12:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0