Fredagsmys

Godkväll!
Ja, då har ännu en vecka gått och jag sitter här i min kära säng. Skall snart pysa ner till sängs, men tänkte att jag kunde skriva några rader i min kära blogg först.
Idag har varit en soft dag! Började med att jag tog en promenix i det härliga höstvädret. Älskar när det är soligt men kallt ute, framför allt när man tar promenader, för då är luften så himla frisk. Det var ju egentligen tänkt att Emma skulle komma till mig under dagen, men hon åkte vilse ute på motorvägen:D:D. Sen kom Julia hem och jag la henne för att sova middag. Det var i princip det enda jag behövde göra idag i jobbet! ;) Ibland är livet tufft!
Nu ikväll åkte jag, Lindsay och Annabel till en outlet här i närheten och åt middag och gick runt och kollade i affärer. Jag köpte mig ett par Uggs (de är inte just märket uggs, men tror alla fattar om jag skriver uggs:D) och en tröja. Tröjan kostade bara 10 dollar så det var ett kap!
Efteråt åkte vi och satte oss på Starbucks och bara tjötade! Jag känner mig dock ganska utanför när jag umgås med dem två har jag kommit på. De sitter alltid och bara pratar med varandra känns det som och varje gång man skall säga nåt avbryter de en. Det är väldigt störande! Om det inte blir bättre får jag se om jag fortsätter att umgås med dem, för jag hatar när man känner att man inte existerar!

Imorgon skall ialla fall jag och Lindsay på vårt första vikt väktar-möte, weei. Vi skall börja dagen med att åka till nån strand och motionera lite.  Jag e faktiskt väldigt exalterad över det här. Mitt mål är att gå ner 17 kilo, vilket jag fasiken skall klara av. Bara de säger vad jag får och inte får äta så skall det nog gå bra. Så vem vet, om jag klarar av det här kommer ni nog inte känna igen mig när jag kommer hem. HAHA..man skall inte ropa hej förräns man är över ån, men jag känner verkligen att detta kommer gå bra. Vafan, jag har ju huuur mkt ledig tid som helst, så lite träning kan jag nog klämma in. 

Hoppas ni alla får en trevlig helg. Jag skall åka till Ikea imorgon med Sophie och en tjej som heter Mikaela (tror jag) så skall vi möta upp Emma och hennes kompis Jessica. Weei...swedish food! I'm so excited!

Ha det gött!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0