En helt händelselös lördag

Idag har jag typ inte gjort någonting. Har haft världens segaste dag, vilket faktiskt var skönt! Jag orkade inte göra någonting! Har bara slappat hela dagen! Det fick mig dock att längta hem asmkt! Jag orkar typ inte vänta tills januari. Vill åka hem nuuuuuu! Jag vet att jag känner såhär nu för att jag inte har gjort någonting idag, men aaah! Det hade varit så sjukt skönt att bara vara hemma nu och umgås med min familj och mina vänner där hemma! Men jaja, jag får stå ut i 1,5 månad till. Det kommer förhoppningsvis gå fort! Jennifer kommer ju hit innan dess och det skall bli sjukt kul!

Nu jobbar jag så skall strax gå upp och lägga Julia. Sen skall jag titta på The Holiday, yeeey! Har velat se den hur länge som helst här, men jag har typ inte haft tid eller ork. Så ikväll skall jag ta tummen ur röva och sätta på den. Jag är ju ändå ensam så!

Igår var jag, Sophie och Johanna och tittade på New Moon! Fan va bra den var! Slutet var lite irriterande bara, men jag har ju den tredje boken som jag tänkte börja läsa nu. Jag kan fan inte vänta till i juni för att veta vad som händer.

Nej hörrni, nu skall jag ta och försöka få upp en viss person i sin lilla säng. Önska mig lycka till!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag ska med se den idag :D wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie ska bli så fucking skoj <3

2009-11-22 @ 11:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0