Christmas time

God afternoon!
Idag har varit en hyfsat bra dag. Åkte till Outleten här i närheten med Annabel och köpte mig en t-shirt för 7 dollar. Sen åkte vi till nåt annat ställe där allting kostade 1 dollar, så jag köpte mig lite juldekorationer. Jamie och Alan är ju judar, så de firar inte jul. Därför får jag fixa min egna lilla jul. Jag och Annabel skall åka och köpa julgran i veckan:D. Här måste man vara ute i god tid förstår ni, för annars tar det slut. Folk är ju ganska galna här. Har redan sett massa hus som satt upp juldekorationer. Lite kul är det! 
När jag kom hem tittade jag på Paradise Hotel! HAHA säger jag bara! Det är min nya favoritserie! Folk där är så knäppa! Speciellt hon brottslingens dotter (kommer inte ihåg vad hon heter). Hon är typ sjuk, men det gör ju inte så mycket för då blir det bara roligare för mig att titta. 

Ååå, en störande sak är att jag frågade precis om jag fick köra bilen nu ikväll. I så fall skulle jag i princip bara köra en raksträcka. Men aa..det är ju mörkt ute och de vill att jag skall börja försiktigt, så nepp. Icke sa Nicke! Ganska störande! Vafan, jag har haft körkort i över ett år, och oftast kör jag typ i mörker. Jag längtar hem så jag kan köra bil hur mycket jag vill! 

Jaja, snart kommer Desperate Housewives! Weeei! Veckans höjdpunkt! =) Jag får väl gå upp och se om de har något jag kan gotta mig med när jag tittar, eftersom jag inte fick åka och köpa nåt! Bajs!

Här kommer lite kort från dagen i alla fall! 


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0