Christmukka

Åh, igår hade jag skrivit värsta långa inlägget, men så var tydligen Blogg.se under reparation eller nåt. Jaja, jag får skriva idag istället=).
Nu sitter jag här i min nya, megasköna morgonrock som jag köpte igår. Den är helt ljuvligt skön kan jag säga till er. Det fick bli en liten julklapp till mig själv=). Jag fick nämligen köra bilen helt själv igår, wooho, så jag åkte till outletten här i närheten. Köpte även en liten christmukka-present (för er gamlingar som inte kollat på OC så betyder christmukka =christmas och Hanukka) till Jamie. Kan dock inte skriva vad, för jag tror att de går in och läser min blogg ibland. Tydligen kan man översätta till engelska, vilket jag inte hade någon aning om. Så ja får tänka på vad jag skriver i framtiden.

Idag har jag redan varit på gymmet. Erkänn bra jobbat av mig? Tränade benen en hel del, så de är lite möra nu. Fast det är ju bara sjukt gött! 

HAHA, igår skypade jag med Tina, som för övrigt skall hjälpa mig att skaffa jobb när jag kommer hem<3, men i alla fall så stannade hennes bild väldigt mycket. Så jag tog ett kort på henne en gång, vilket ni får se här nedanför. Och ja, hon är NAKEN!!!! 8-)
Ha en bra dag! 


Kommentarer
Postat av: ilsken granne

hahaha emma........ TA BORT!!!! FY FAN!!!! HAHA

BTW: hade en tuptopp linne allihoppa :)

2009-11-25 @ 17:52:34
Postat av: Emma

HAHAH tina det hade du inte! Sluta ljug! 8-)

2009-11-25 @ 20:26:57
URL: http://emmebirk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0