Cheesecake factory

God dagens!
Idag är det redan onsdag! Veckorna går fort fram vill jag lova! Ikväll skall jag, Lindsay och Annabel åka till Cheesecake factory och käka middag. Annabel fyllde år i måndags så vi skall åka och fira henne. :) Jag tänker dock ta det billigaste dom har, typ en sallad, för jag skall fasiken börja spara pengar nu. Måste ju köpa en ny kamera bland annat, så jag har inte råd med dessa lyxigheter hela tiden.

Idag var jag och Lindsay på en lekplats ca. 10 minuter bort med Julia och Lindsays barn Jordan. Så himla söt är hon Jordan! Typ världens sötaste unge! :) T.o.m sötare än Lena, höhö (Tina du fattar)! Jag måste säga att jag tycker lite synd om Lindsay. Hennes familj typ kör med henne hur mycket som helst. Hon tar hand om barnen hela dagarna + att hon städar, tvättar ALLAS kläder osv. Det är helt sjukt! Det värsta är dessutom att mamman i familjen är hemmafru. Hallå eller?! Aja, jag får se till att muntra upp henne lite! :)

Ha det gött mina vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0