Blixtar och dunder

Herre min gud va det har regnat och åskat inatt. Vaknade vid 3 av att det lät som en jäffla flod utanför mitt fönster. Sen började det att blixtra och åska riktigt rejält med, så jag låg där under mitt täcke och lyssnade på allt detta ljud. Det var lite spännande faktiskt, men också läskigt! Där ligger jag helt ensam nere i källaren när det åskar som bara den där ute. Puuu, läskigt!

För er som är intresserade så berättade jag för Jamie och Alan igårkväll att jag ville åka hem. De tog det väldigt bra och sa att de förstod, så det kändes väldigt skönt. Så jag tror att Jamie skulle ringa till Cultural Care idag och berätta hela situationen, så att de kan börja leta efter en ny au pair. Så förhoppningsvis kommer jag hem i början av januari. Hoppas Hoppas Hoppas!

Ikväll skall jag och Sophie åka och försöka få biljetter till New Moon! Det är typ slutsålt överallt, så vi får hoppas att vi har tur. Denna helgen skall jag nog bara ta det lugnt tror jag. Imorgon skall Jamie och Alan ut på middag tror jag, så jag jobbar imånkväll. Tycker typ det skall bli skönt, för jag orkar inte åka iväg och göra någonting ändå!

Jaja, hoppas ni alla har det bra där hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0