Biggest Loser

Satt precis och tittade på Biggest Loser! Asså shit va inspirerad man blir av att titta på det. Det var en kille där idag som hittills hade gått ner 130 pounds = ca. 60 kilo. Helt sjukt! Imorgon skall jag gå ut och springa! =)
Asså tänk va stolt jag skulle vara över mig själv om jag kunde gå ner typ 15 kilo. Jag hade blivit så sjukt lycklig! Jag kanske skall försöka gå in för viktväktarna lite bättre för att detta skall slå in.

  

Förresten, jag har tänkt att jag skall ta en dag i taget har jag kommit på, så känns det inte bra om ett tag så får jag väl åka hem. För er som undrar har det hänt en del saker där hemma som gör att jag vill åka hem. Det är alltså inte bara hemlängtan som spökar! Men jag får se vad som händer och hur jag gör!

Hoppas allting är bra med er där hemma i alla fall! =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag såg med på det häromdan. dom är riktigt duktiga som kan gå ner så mkt i vikt! och tror att du kommer klara det bra med, men det får inte bli för mkt, ja måste ju känna igen dig sen när du kommer hem syrran ;)

bra att du ställer in dig på att ta en dag i taget! det låter bra :)

mormor o morfar hälsar o tycker att du ska stanna :)

ha det nu så bra!

puss o kram

2009-11-18 @ 13:37:50
Postat av: Sara

vissa av dom är ju så sjukt duktiga!

2009-11-18 @ 14:12:33
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0