Besök på IKEA

Jag trodde aldrig jag skulle uppskatta IKEA så mycket som jag har gjort idag, på ett sätt. På ett annat sätt uppskattar jag dem inte, för de får mig att vilja äta onyttigt. Bilar, Kexchoklad, Ballerina, Chokladbollar, Kladdkaka, Julmust, Pepparkakor, you name it, fanns det att köpa där. Bajs! Jag som skulle börja med Viktväktarna idag, vilket jag iof också har gjort! Jag köpte faktiskt bara knäckebröd, kaviar och ost på IKEA. :D Nästan lite stolt över mig själv! 
Det var ju tänkt att jag, Sophie och en till svensk tjej som heter Michaela skulle åka och möta Emma och hennes kompis Jessica på Ikea, men de hade ingen bil så vi for till Roosevelt field mall (Jag lär mig Sophie;)) och strosa runt istället. 
Det har varit en mycket chill dag, vilket jag gillar! Har inte dirket haft en lugn helg på ett tag, så jag kände att det var dags för det nu. Nu på kvällen har jag jobbat, så Sophie kom hit och vi kollade på The Proposal när Julia hade lagt sig. :) En rolig film! Sen kollade vi på några avsnitt av Svensson Svensson och jag bara älskar Gustav Svensson! Det finns ingen roligare man än honom! 

Just det, imorse åkte jag och Lindsay till en sjö här i närheten och tog oss en morgonpromme i det assköna vädret innan vi for på vårt första viktväktar-möte. Det gick bra! De typ pratade om saker som får en att vilja äta och vad man kan göra för att stoppa dem. :D haha...det var ganska motiverande iaf när det var folk som sa att de gått ner typ 30 kilo på några månader. Nu fan skall jag också göra det! Okej, inte 30 kilo, men mitt mål är att gå ner ca. 17 kilo. ;) Önska mig lycka till! 

Sov så gott kära människor! (Antar att ni redan sover och skall snart gå upp:D). 
God Natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0