2 månader

Idag har jag varit borta i 2 månader! Herre Jesus va tiden går fort! Snart är det jul och då kommer Jennifer och sen åker jag typ hem. Tiden kommer rusa fram nu i slutet antar jag! Det gör dock inte så mycket för jag längtar hem.

Igår gick jag och Annabel på bio (surprise:P). Vi såg en film som hette "The Blind Side" med Sandra Bullock, vilken är en sann historia. Den var riktigt bra måste jag säga! Blev nästan lite rörd när jag såg den. Den tycker jag verkligen ni skall kolla på om den kommer till Sverige, vilket jag antar att den kommer att göra.
Idag åkte vi in till city för att möta upp en annan svensk tjej som heter Cecilia och hennes kompis Stina. Vi åkte downtown och åt lunch. Det var jättemysigt! Jag och Annabel gick dessutom till ett museeum som hetter "Bodies". Det var riktiga människor som var döda, så typ fick man se musklerna, skletten och hur det ser ut när nån har lungcancer osvosv. Jag blev väldigt äcklad av det, men Annabel ville verkligen gå in så vad gör man inte för sina vänner! =) På kvällen åkte vi hem till Annabel, beställde Thaimat och tittade på Love Actually.
En väldigt mysig dag har det varit med andra ord! =)

Nu skall jag titta på Robinson tror jag!
God natt alla kära människor!


Min lilla julgran


Seaport, downtown


Stina och Cecilia


Dessa bilder börjar bli väldigt tjötiga, heh


Julen sätter igång i tid iaf...


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vilken fin julgran du har:)

kram

Mamma

2009-11-29 @ 18:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0