18 November

Ja, idag har varit en upp- och nerdag. Passade Julia på förmiddagen. Sen när Jamie kom hem gick jag ut och sprang, vilket var vääääldigt skönt. Jag tycker min kondition har blivit mycket bättre sen jag kom hit, konstigt nog! Efter det kom Sophie och hämtade mig och vi åkte till Cheesecake factory för att käka middag. Jag valde min kära köttfärslimpa med potatismos, såklart! Den är så sjukt god! Fast nästa gång skall jag nog välja något annat, så jag vidgar mina vyer lite.
När jag kom hem ville Jamie och Alan prata lite med mig. De berättade att de såg på mig att jag var ledsen och tyckte självklart att det var jättejobbigt. De frågade om jag trodde att jag kommer klara av ett helt år, eftersom de tänker på Julias bästa och om jag är ledsen kommer ju detta att påverka henne. Så jaja, jag skall fundera på saken nu i ett par dagar. Jag får se hur jag gör!

Hoppas ni har det bra där hemma i alla fall och att ni slipper oroa er för en massa bekymmer. Nu skall jag ta och titta på Paradise Hotel. HAHA tycker det är så himla patetiskt, men sjukt kul att kolla på! :)

Ha det så bra allihopa!


Haha, posarn nr. 1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0