14 November

God kväll!
Nu är jag hemma från en heldag inne i city och jag är trött. Har gått en del, vilket man brukar göra när man åker in till Manhattan. Jag, Emma, Bettan och Elin gick till det dära "spa-stället" som jag pratat om och vi fick oss varsin hårklippning, ansiktsbehandling, vaxning av ögonbryn och "manikyr". Det var nog den sämsta manikyren jag någonsin fått (av de 2 jag fått i mitt liv:D) och klippningen tog kanske 10 minuter. Till en början var de väldigt trevliga mot oss, men sen när de försökte lura på oss en massa andra jäffla saker som skulle kosta rövmycket och vi inte ville ha det så blev dem inte lika trevliga. T.ex. så blåste de mitt hår efter klippningen och tydligen skulle det ha kostat 20 dollar, men jag vägrade betala. Vafan det får de väl säga innan då lr?! Ofta man inte alltid blåser håret efter att man har klippt sig! 
Jaja, jag tänker inte gå tillbaka dit ialla fall så de får gärna hata mig. :D Jag är nöjd iaf. Fick allt detta för 40 dollar = ca. 300 kr vilket jag tycker är värt. 

Nej hörrni, nu skall jag nog ta och sova faktiskt. Skönt att lägga sig i tid en lördag. Jag och Lindsay skall till gymmet imån 9.45 så det gäller att jag får min sömn så jag orkar med passet! :) 
Ha det gött!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0