12 November

Jahopp, då börjar ännu en vecka att lida mot sitt slut. Det är helt stört va veckorna springer fram här borta. Snart kommer jag hem allihopa;).
Idag har varit en väldigt slapp dag. Julia var ju i pree-school på förmiddagen så då tog jag mig en springtur, sen hade hon en lärare här och sen sov hon middag. :D Så jag har inte gjort så mycket idag faktiskt.
Imorgon skall jag nog åka till Emma på kvällen och sova där, sen på lördag åker vi in till city. Det skall bli väldigt spännande att se hur Emma bor. :D

Just det, jag säger som Emma, jag vet att en del läser min blogg så det hade varit skoj om fler kunde kommentera. :) Annars kanske jag slutar skriva min blogg hörrni, och det vill ni väl inte? :D:D

Nu skall jag ta och läsa min New Moon bok, eftersom den har premiär nästa vecka. Weeei, jag längtar!

Sov gott till er som fortfarande är uppe! God Morgon till er som snart skall gå upp!  

Kommentarer
Postat av: emelie kusin:D

nej emma du får inte sluta blogga:D de e spännande att läsa ;)

2009-11-13 @ 15:18:34
Postat av: Emma

HAHAHA dra ner förväntningarna några kilometer på mitt hus tack ;)

2009-11-13 @ 15:55:29
URL: http://emmauppman.blogg.se/
Postat av: micka

här får du en kommentar

2009-11-13 @ 20:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0