You've got mail

God afton!
Idag har varit en väldigt bra dag faktiskt. Julia hade inget speech denna morgonen så jag fick tid att leka med henne, vilket var jättekul. Vi gick ut i det fina, men ack så kalla, vädret och gick runt. Julia tycker ju det är kul att bara se ett litet löv, så det är inte så svårt att underhålla den flickan. Jag gjorde Jello till henne idag (det är typ som brylépudding eller nåt) och det uppskattades väldigt mycket. Hon ville ha mer hela tiden. När Julia sov middag passade även jag på att ta mig en liten tupplur. Hatar måndagar, för då är man fortfarande seg efter helgen. 

Den stora händelsen idag var att jag fick ett litet paket med posten. Det var från farmor och min faster Gunilla:). TACK HÖRRNI! Skall allt smaska i mig lite choklad ikväll, för just nu är jag sjukt godissugen så det går inte att motså chokladen. Fick också en tidning, Hänt Bild, som jag skall bläddra igenom ikväll. 
Det är sådana här småsaker som man uppskattar som au pair. En liten feeling of Sweden gör att dagen genast blir mycket bättre. :) 

Idag fick jag förresten bilderna från Elin, så här får ni se hur min gårdag var! :) 

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0