The snow is here

Nu är snön äntligen här! Det är hur mycket snö som helst ute, och jag kunde inte ha varit gladare! Jag har dock inga bra kläder för att vara ute i snön, men äsch! Man får göra det bästa av situationen och ta på sig så mycket man kan!
I förmiddags gick jag över till Lindsays hus och lekte lite med henne och hennes barn i snön. Det var mysigt, men kallt! Brrr..mina fötter var som två isbitar när jag kom in förut. 
Det är typ värsta kaoset i New York idag. Massa flyg är inställda och tågen är försenade. Men trots snön skall Sophie och jag försöka oss på att åka till Outleten ikväll och titta på bio. Det har kommit ut en ny som heter "Did you hear about the Morgans" men Sarah Jessica Parker och Hugh Grant som verkar jätterolig. Jag skall fasiken köpa godis till bion, för just nu är jag så sjukt sugen på choklad! 

Asså jag kan inte fatta att Jennifer kommer hit på fredag! Det är helt sjukt va tiden går fort! Snart kommer väl jag sitta där hemma i soffan och dricka mitt te ur mina favoritlatte-glas! Men innan dess skall jag njuta av att spendera nyår med min kära vän Jennifer! 
Puss på er allesammans! 


Kommentarer
Postat av: Sofia

det snöar för fullt här hemma med nu :) så nu hoppas man bara på att det ska ligga kvar tills torsdag :)

blev det ngn bio? :)

puss o kram

2009-12-21 @ 10:14:58
Postat av: Emma

Hah, nej jag vill att det skall regna hos er på torsdag:).

japp..vi såg Did you hear about the Morgans, och den var rolig! :D Lite förutsägbar dock, men vilken film är inte det nu för tiden? :P

2009-12-21 @ 16:15:41
URL: http://emmebirk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0