Söndag 6/12

Nu kommer helguppdateringen, som ni säkert har väntat på med spänning;).

Igår gjorde jag inte alls mycket. Sov till 12, pratade med mamma och pappa lite, åkte och handlade mat med Jamie och jobbade på kvällen. Det spöregnade hela dagen dock, så det var en perfekt dag att ta det lugnt på. Efter att jag hade lagt Julia kom Sophie hit och vi tittade på Robinson och sen på The Hangover. En väldigt mysig kväll var det!
Idag var det jättefint väder ute, så jag beslutade mig för att åka in till NY för att möta upp Elin. Först gick vi från PennStation upp till typ 90:e gatan, via Central Park. Det var hur mysigt och fint som helst (Btw, PennStation ligger på 34:e gatan och man kan väl ungefär räkna med att det tar 1 minuter per gata..så det var en rejäl promenad vi fick där:). Sen gick vi ner via Upper East Side och ner till Rockefeller Center för att se den kända julgranen de sätter upp varje år. Det var dock fullproppat med folk, så det man såg väl inte jättemycket. Sedan beslutade vi oss för att åka ner till Brooklyn Bridge, för att se Manhattans alla vackra ljus.
Det var en jättemysig dag och första gången jag träffade Elin i stan när det inte regna:D!

Nu sitter jag här och har precis tittat på ett roligt och spännande avsnitt av Desperate Housewives. Längtar sjukt mycket till nästa söndag! :D Tror jag skall ta och titta på ett avsnitt av Paradise Hotel innan jag somnar också.

Ni får bilder från dagen en annan dag, för jag väntar på korten från Elin! :) 
Hoppas ni alla har haft en bra helg! 
Arrivederci!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0