Snöstorm

Oj min gud vad det snöar ute just nu! Jag skulle gissa på att det har kommit 2 dm snö hittills och tydligen så skall det snöa ännu mer inatt, weeiii! Jag har faktiskt längtat till snön, så jag är väldigt glad. Dock hade jag tänkt att åka in till manhattan imorgon, men jag får se hur det blir med det om det nu snöar så mycket här inatt. Amerikanarna verkar ju vara livrädda för snö, så får se om jag kan ta mig till tåget imorgon. De har ju inte vinterdäck här borta, vilket är lite förvirrande. De får typ vintrar kallare än vad våra är där hemma i Sverige, men ändå så kör de runt med sommardäck året runt:S. De är tydligen ute efter att köra ihjäl sig!

19 dagar kvar tills jag är hemma! Jag längtaaaaaaaar!!!!!   

Kommentarer
Postat av: tina

me tooooooooo :)

2009-12-20 @ 22:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0