Paradise Hotel

Haha, jag bara undrar hur någon egentligen kan bli besatt av det programmet? Det är ju ganska patetiskt faktiskt! Men nåväl, jag har i alla fall gått och blivit ganska så besatt av det. Planerar i princip mina dagar efter det, vilket är helt sjukt! Men men, det är ett roligt program! :)
Min favorit är Cimon, fast jag gillar inte hans partner. Och i nästa program hoppas jag att de nya killarna åker ut för de är sjukt tråkiga! Sådär, nu vet ni vad jag tycker! =)

Nu skall jag återgå till mina Swedish fish och titta på Sex and the City! :D
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Tina

Paradise å bäääääääääst!! haha så nedrans underhållande att kolla på ;) GO JACKIE!!

2009-12-03 @ 10:39:47
Postat av: Tina

OBS: håller med om att dom nya killarna är svin tråkiga...!!! Hallå... lite action tack ;)

2009-12-03 @ 10:40:33
Postat av: Niffe!

Shuhu! Himla fin blogg hördudu, lust att vara med i min MÅNADENS BLOGG-tävling kanske? Kolla in i min blogg så får du vet mer :) Ha en bra dag! KramPuss /Niffe

2009-12-03 @ 11:31:43
URL: http://accordingtoniffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0