Juldagen

Tjoho allihopa! Sorry för dålig uppdatering av mig, men jag orkar typ inte skriva i bloggen längre.
Igår var det i alla fall julafton, vilket inte direkt firades från min sida. Lekte med Julia på dagen ute i snön och hade det trevligt och sen på kvällen bytte jag julklappar med Jamie och Alan. Jag fick 50 dollar på ett ställe som heter Sephora, som har typ smink, parfyme, hårgrejer osvosv:), och så fick jag ett presentkort för att göra manikyr + massage och varm choklad. :) Jag blev jätteglad! :) Skypade lite med familjen också, så jag hade det allt trevligt igår.

Idag tog jag tåget klockan 10 in till Pennstation för att åka vidare till Newark airport för att möta upp Jennifer. Allt gick jättebra och vi fann varandra tillslut! :) Det var så himlans kul att träffa henne! Har verkligen saknat det lilla krypet! Nu ligger hon där nere i min säng och sover, vilket betyder att hon förmodligen kommer vakna vid klockan 5-6 imorgonbitti. Därför skall jag passa på att titta klart på Paradise Hotel Danmark som jag har 4 avsnitt kvar att titta på. :D 

Ha det gött kära vänner! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0