It's a beautiful day

Idag när jag vakna var det strålande solsken utanför fönstret. Då blir man glad! Fast å andra sidan så är jag jättesnuvig nu, så kommer nog inte orka gå ut idag. Känner mig helt tung i huvet, så det blir nog att sitta inne idag. Igårkväll fick jag nåt medel av Jamie som skall göra att man sover bättre när man är sjuk, men det funkade inte på mig inatt. Vaknade klockan 4 av att det SPÖREGNA ute! Asså det vräkte verkligen ner! Jag trodde det skulle bli översvämning i mitt rum typ. Men jag överlevde!
Ikväll skall jag jobba! Jamie skall på något möte på jobbet och Alan är ute och reser med jobbet, så det blir till att jobba för mig. Inte för att jag skall klaga, med tanke på att jag är ledig nu på dagen!

Nä hörrni, nu skall jag faktiskt ta mig i kragen och gå på en liten promenad i det fina vädret. Måste komma ut någonting!
Ha det bra!

(Detta inlägget var tillägnat Tina, så att hon har något att göra när hon jobbar:D).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0