I'm alive

Tjenis!
Ville bara tala om för er att jag lever och jag mår bra! Jennifer är här nu och vi har det jättebra! :D I helgen var vi inne på manhattan båda dagarna. Vi shoppade, gick till Time Square, shoppade, gick en liten promenad till Central Park, shoppade, åt på jättegoda restauranger och shoppade ytterligare lite till, höhö. Eftersom Jennifer redan har varit i NY en gång och jag redan har varit här i 3 månader så blir det inte så jättemkt turistande, vilket är rätt gött för då kan vi bara göra allting vi känner för.
Idag skall vi åka till Cheesecake Factory och äta middag, sen på torsdag-fredag skall vi bo på hotell inne i city:), vilket vi även skall göra lördag-söndag. Det kommer bli jättekul! Det är så himla skönt att ha henne här, även fast jag längtar hem så tänker jag inte lika mycket på det nu när hon är här.

Hoppas att ni alla mår bra där hemma! 
Pussssss och kraaaaam <3 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

När är det du åker hem??

Har din värdfamilj hittat någon ny au pair ännu?

2009-12-30 @ 05:20:24
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Sofia "systeryster"

Hej hej syrran!

skönt att höra att ni har det bra :) roligt för dig att ha Jennifer där nu. Vad har du shoppat för roligt? :) ha en jättebra nyår!

Puss & Kramar

2009-12-30 @ 11:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0