Home sweet home

Tjoho!
Idag har jag bokat min biljett hem till Sverige! Det känns så himla skönt! Jag är verkligen nöjd med mitt beslut om att åka hem! Au pair-livet var nog kanske inte riktigt så som jag hade tänkt mig. Jag tycker det blir alldeles för mycket dö-tid här hemma och eftersom jag inte har någon bil på dagarna bli det lätt väldigt långtråkigt och då får jag bara hemlängtan. Sen saknar jag alla där hemma, framför allt min familj och mina vänner! Det är helt sjukt va jag längtar hem! Jag kommer ihåg att jag sa innan jag åkte att jag inte trodde jag skulle ha någon hemlängtan, men ack så fel jag hade. Lilla Emma har blivit en hemma-gris. Hur skall detta gå när jag skall börja plugga? =)
Så i alla fall, i januari kommer jag hem! Jiho! Biljetten var lite dyr dock, men det var värt varenda öre. Nu skall jag hem!
Ikväll skall jag träffa Sophie! Det skall bli väldigt trevligt! Henne kommer jag sakna här borta! Men hon kommer ju till Sverige sen;).

Hoppas allt allt är bra med er där hemma nu i alla fall!
Puss<3

PS. Jag tror jag håller på att bli sjuk:(. Min näsa är täppt och jag har ont i halsen, bläää! DS.
PS 2. Om ni skall skicka någonting hit bort till mig, se till att det inte väger så mycket, för jag får bara ha 20 kg med mig på planet. :) DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0