Hemma med ett sjukt barn

God morgon på er!
Idag är det torsdag och vanligtvis är Julia till Preeschool mellan 9-12.30, men inte idag tyvärr! Det lilla krypet har fått feber och är väldigt snuvig, så hon fick vara hemma med mig idag. Det är inte så jobbigt dock, för det enda hon vill göra är att titta på tv. Så jag skall väl inte klaga! Lite synd bara för jag skulle ha fått ha bilen idag. Var tvungen att åka och fixa med min amerikanska mobil...kan inte skicka sms av någon anledning! Men detta får jag göra i eftermiddag!

Just det, jag har en fråga till er. Är det någon som vet hur det funkar när man flyger med två olika flygbolag? För när jag åker hem flyger jag först med Virgin Atlantic och sedan med SAS. Innebär det att jag måste checka in mitt bagage två gånger? Jag och Sophie satt nämligen och diskuterade detta igår, så jag tänkte bara höra om det är någon som vet något om detta. Det hade ju varit lite irriterande om jag måste släpa runt på mitt bagabe i 8 timmar på flygplatsen i London....men men!

Nej jag får väl återgå till sjuklingen nu! Hon sitter dock väldigt stilla i sin lilla fotölj, så jag kan nog sitta här vid datorn lite till! :D
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0