Happy Hanukka

Idag har vi haft Hanukka-brunch med Alans släkt hemma hos oss. Vi åt bagels, frukt och kakor och hade det mysigt. Fast alla i Alans släkt är så högljudda, så jag fick lite huvudvärk efteråt. Men äsch, de gjorde väl inte så mycket! Julia har fått ett jättestort dockhus i hanukka-present och hon äääääääälskar det. 
Denna helgen har varit en väldigt "chillig" helg från min sida. Har inte direkt haft ork att göra något. Så igår åkte jag en sväng till outletten och köpte mig två tröjor och ett par örhängen. Funderade på att köpa ett armband också, men kunde inte bestämma mig. Får fundera ett tag till=).

Idag regnar det ute, så jag skall nog bara vara inne och ta det lugnt. Jag tror vi skall beställa hem mat, så det blir en skön söndag. 
Nu är det inte långt kvar tills Jennifer kommer hit! Jag läääääängtar! =) 

   




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh din familj är judisk också? Fast det visste jag förmodligen, eller frågade jag inte det när vi åt öunch, eller tidigare än det kanske...?

2009-12-14 @ 06:16:16
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0