Fredag 11/12

Idag är det äntligen fredag! Gud va jag har längtat efter denna helg! Skall bli såååå skönt att få sova ut imorgon! Okej, jag kommer säkert inte kunna sova imorgon för jag hör alltid Julia springa omkring över mig på mornarna och imorgon kommer dessutom städerskan hit, så jag kommer förmodligen höra en massa buller över mig. Men det gör väl inte så mycket. Bara jag får ligga kvar i min säng hur länge jag vill så blir jag nöjd.

Idag har jag haft en hel del hemlängtan. Det började med att jag skulle gå till gymmet, GÅ I DET SVINKALLA VÄDRET! Jag lovar er, det kändes som kanske 20 minusgrader när jag gick utanför dörren. Det var ingen rolig upplevelse, som kom att bli ännu värre. För det första så glömde jag gymkortet man behöver för att komma in på gymmet som gjorde att jag var tvungen att gå tillbaka den långa vägen hem igen. Sen när jag nästan var framme vid gymmet andra gången såg jag att det nästan var fullt där inne, och det är inget direkt stort gym. Så jag blev asirriterad och gick hem igen, i det svinkalla vädret. Därmed var jag fast i hemmet och satte mig vid datorn, som vanligt. Kollade igenom alla mina bilder på bilddagboken och började asgarva åt ett skämt som jag sa till Elle för typ nåt år sedan. Det lyder såhär:

the scientist säger:
jag är as hungrig emma
the scientist säger:
tänka sig
Emma säger:
hahah, åå förvånanade gå och ta ett riskorn då
Emma säger:
XD
the scientist säger:
hahaha

Tydligen hade jag suttit och skrattat hur mycket som helst åt detta otroligt roliga skämt. Ni som inte känner Elle br veta att hon en gång blev mätt av en vindruva, därav riskorn. Min humor är inte att leka med säger jag bara, HAHA;).

Nu ikväll kom Sophie hit och vi lagade tacos, tittade på Svensson Svensson och Idol, och hade det allmänt mysigt. Något som var väldigt irriterande med kvällen var dock att jag hade tydligen sagt att jag ville visa henne någonting på Youtube, men vi kom inte ihåg vad. Så där satt vi och försökte komma på vad detta var utan något resultat. Otroligt störande!

Nu skall jag nog gå ner och läsa i min New Moon-bok. Även fast jag redan vet allt som kommer hända så är den väldigt spännande att läsa. 
Hoppas att ni har haft en trevlig fredag där hemma och att er helg förblir likaså! Puss på er! =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0