December 3rd

Idag har varit en hyfsat bra dag! Jag var ledig på dagen, så då passade jag på att ta en promenad i det underbara vädret (det var 16 grader och sol idag! Hallå, det är december???). Det var verkligen skönt att komma ut. Det känns som jag suttit inne ganska mycket nu det senaste, eftersom jag känner mig lite halvkrasslig. Det känns hela tiden som att jag skall bli sjuk, men det håller sig i det här halvkrassliga-stadiet, vilket är lite störande faktiskt. Jag blir hellre sjuk och blir av med det, än att känna mig lite småsjuk hela tiden.

Nu ikväll skulle jag jobba, men Julias mormor och morfar kom hit så jag kunde titta på Paradise Hotel istället;). Haha, morfarn börjar verkligen prata om de Män som hatar kvinnor-böckerna varje gång vi träffas. Jag lovar er, VARJE GÅNG! Det är lite komiskt! Undra om han e senil och glömmer av att han redan frågat mig samma fråga 1000 gånger innan, eller om han bara är otroligt nervös varje gång vi träffas och inte vet vad han skall prata om.
I alla fall så var Julia väldigt "Emmig" nu ikväll. Hon sa hela tiden "Emma cary, Emma go down to, Emma do this...lalala". Det är i och för sig kul att hon tycker om mig, men ibland blir det lite jobbigt! :) 

Snart skall jag nog ta och sova, men skall nog titta på ett avsnitt av Fullt Hus innan jag lägger mig. Ni vet det programmet med tvillingarna Olsen när de är barn. Det är rätt töntigt, men kul ändå! 

Här får ni lite bilder jag tog på Julia igår när vi var ute och lekte!







Idag har jag varit riktigt duktig på att blogga! Hoppas du har något att göra på jobbet nu Tina! :D


Kommentarer
Postat av: Tina

Ohh så glad jag blir Emma att du bloggat mkt, underhåller verkligen min dag här på jobbet ;D

Keep going.. <3



Hahaha va rolig han morfarn verkar, vilket som det e, om han glömmer eller om han blir nervös så e det sött :) haha!!

Nu börjar min jobb dag å jag hoppas du skriver många inlägg ida min vän :) Pusselipuss <3

2009-12-04 @ 08:10:46
Postat av: Tina

EMMA.... Jag har tråkigt....snälla vakna å skriv nåt :P

2009-12-04 @ 13:30:00
Postat av: Tina

haha du ska bara veeeta hur många ggr i timmen jag går in på din blogg och kollar ifall du har skrivit nåt ^^ T om på morgonen här när det är natt hos dig, t om då kollar jag :P

2009-12-04 @ 13:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0