Dan före dopparedan

Ja, då var det julafton imorgon! Det var ju skoj för er där hemma, men mindre roligt för mig här borta som inte kommer fira den dagen. Jag får försöka att tränga bort att det är julafton i mitt huvud, så att jag inte blir deprimerad. Imorgon blir förmodligen en helt vanlig dag för min del. Får dock börja jobba vid klockan 9, så lite sovmorgon får jag allt.

Idag åkte jag och Sophie till vårt kära Cheesecake factory. Jag testade på en tacokyckling för ovanlighetens skull. Den var mycket god. Vår servitör blev väldigt fascinerad av att vi kom från Sverige och jobbade som au pairer här, så han fick lite extra mynt i dricks som han sedan alla tappade ut på golvet haha:).

Nej nu blir det väl några avsnitt Paradise Hotel innan jag skall lägga mig och nana! Hoppas att ni alla får en mycket trevlig julafton! Ät lite extra julmat för mig! =)

GOD JUL!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Stackarn! Min familj kommer fixa iordning ett "julbord" till mig, känns väldigt generöst av dem :)

2009-12-24 @ 06:29:33
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0