Cuz you have a bad day

Tjenis!
Idag hade Julia inte en bra dag kan jag tala om för er. När jag skulle lägga henne för att sova middag idag så gallskrek hon och sparkades huuuuuur mycket som helst. Asså jag blev nästan lite chockad! Jag har aldrig sett henne sån! Det känns som att varje gång jag skall lägga henne nu för tiden så skriker hon! Hon kanske är redo att sluta med sina "naps".
Det var i alla fall i detta ögonblicket som jag tänkte för mig själv: Jag skall aldrig skaffa barn. :D Hah...skämt å sido.

Nu ikväll tittade jag på finalen av The Biggest Loser och han som vann hade tappat 239 pounds, vilket är ca. 110 kg. Asså det är helt sjukt! Jag hatar att alltid när jag tittar på nåt sånt här program blir jag aspeppad, för att nästa dag typ inte bry mig. En förändring måste ske, men jag vet inte hur! HJÄÄÄÄÄÄÄLP MIG!!!!!!!!

Nej nu skall jag sova!
God Natt på er! :)

Kommentarer
Postat av: Tiniwini

När du kommer hem Emma så ska vi träna. Jag behöver också nån som sparkar igång mig. Vi kan trigga varan ;) Pusss love <3 SOOOOOOOOOOOOOOOON

2009-12-09 @ 09:18:51
Postat av: Janni

Hahahahaha ett tips emma, skriv inte att du vill slänga ungen i väggen om nu hennes päron översätter och läser din blogg ;P HAHAHAHA

2009-12-09 @ 17:00:05
Postat av: Emma

HAHA..nä kom på det, så nu är det ändrat! :D

2009-12-09 @ 20:52:27
URL: http://emmebirk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0