Ärtsoppa in my heart

HAHA...jag har bara en sak att säga: Ärtsoppa är sjukt underskattat! Sen jag kom hit har det typ blivit min favoriträtt! Jag tror många inte vågar äta det för att det ser sjukt äckligt ut, inklusive jag själv. Jag har typ alltid sagt att ärtsoppa är det äckligaste jag vet, utan att ha smakat på det. Hallå eller? Är jag knäpp? Det är typ det bästa jag vet! :D Nackdelen med det är att man blir väldigt gasig i magen, men det är väl jag alltid ändå så lite ärtsoppa på det spelar väl ingen roll?!
Min slutsats är alltså att man inte skall döma en bok efter sitt omslag. ;)

Nu skall jag snart åka till IKEA med sophie och köpa lite julmat!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0