4 December

God Morgon på er där hemma i Sverige!
Jag kom precis hem från en trevlig kväll inne i NYC. Jag, Lindsay och Annabel åkte in för att möta upp en tjej som hette Veronica som jag träffa på Au Pair-skolan. Så vi träffade henne och en kompis till henne och sen gick vi till Central park för att åka skridskor! Det var riktigt mysigt! Lägger ut lite bilder imorgon, för nu är så jag himla trött så jag dör.
Och just det, jag har sett en kändis! :D Han som spelar Nathan i One Tree Hill var och åkte skridskor i Central Park, weeei! :D Han var mycket mindre i verkligheten än vad han ser ut att vara i serien dock, menmen!

Nej nu skall jag sova! Är sjukt trött!
God Natt på er! :)

Kommentarer
Postat av: malin

nu blev jag GANSKA så avis att du såg "nathan" "/ åååh, jag vill också :P

2009-12-05 @ 16:18:43
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0