22 December

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Jennifer födelsedag! Hurra Hurra Hurra!!! Grattis min vän! Vi ses på fredag, weeei! :D Glöm inte din kamera, för min är sönder! :D

Idag har varit en rätt skön, men seg dag. Julia var till pree-school och sen hade hon en lärare här, så det har blivit väldigt mycket fritid för mig. Det har alltså blivit en hel del dansk tv idag (den danska säsongen av Paradise Hotel:D). Jag är helt inne i det programmet nu, så jag kan inte sluta titta! Tur att det är en del avsnitt kvar så jag kan sysselsätta mig fram tills på fredag!
Idag blev jag dessutom väldigt glad när Jamie kom in med posten, för jag hade fått post! Weeeeeei! Min kära mor och far hade skickade lite tidningar och godis, som jag uppskattade väääääldigt mycket. Fick alladin-hjärtan som jag redan har börjat smaska lite på. Mums!

Snart är det julafton och jag känner att jag kommer få en hel del hemlängtan på torsdag, framför allt nu när ni har massa snö där hemma och julkänslan är bättre än någonsin (antar jag?!). Men jaja, på fredag kommer Jennifer hit och det är den bästa julklappen jag kan få. Då skall vi äta tacos och dricka glögg....bra kombination? Sen till helgen blir det city för vår del och det skall bli så kul!

Nej hörrni, nu är det danska som gäller på min dator. Paradise Hotel is next! Må så gott!

Btw, Julia har varit helt hysterisk de senaste dagarna. Hon säger hela tiden att någon skall bära henne och gör de inte det och hon inte får som hon vill så skriker och gråter hon, stampar i golvet, kastar grejer på golvet, osvosv. Det är väldigt jobbigt, men någon gång måste hon lära sig att hon inte kan få allting hon vill. Tråkigt men sant! 

Heeeej då! =) 

Kommentarer
Postat av: malin

massor av snö,ljus och julgran men absolut ingen julkänsla "/ .. skulle kunna byta plats med dig nu direkt, (: haha

2009-12-23 @ 14:34:45
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0