14 December

Tjenixen!
Idag är det måndag, och ännu en vecka har passerat. Shiiit va tiden går fort som jag brukar säga. Måndagar är oftast väldigt sega. Då vet man att man har en ny veckas tvätt att tvätta, städning, barnpassning m.m. :D haha..det är segt!
Idag har jag och Julia lekt en del. Hon har ju fått ett nytt dockhus, så det är blivit en väldigt stor favorit bland leksakerna! =) Nu ligger hon och sover så gott i sin lilla säng. 

Jag och Sophie skall försöka att få tag på biljetter till en NY Rangers -ishockeymatch innan jag åker hem. Det hade varit så himla kul att gå på en NHL-match här alltså. Får hoppas att biljetterna inte är allt för dyra!

Nu ikväll skall jag antingen ta mig till gymmet, eller gå ut på en ordentlig powerwalk. Träningen har det blivit allt för dåligt med på senaste tiden, så skall försöka skärpa mig med detta nu. Annars kommer jag komma hem och se ut som ett jäkla fläskberg, hah!     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0